Klacht: met activeren is iets mis gegaan

op 11 januari 2015 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

had mijn blad de Knip geactiveerd en het mailadres gegeven
alles ingevuld verzonden en kreeg een berichtje eronder dat er iets mis was gegaan.
Probeerde het opnieuw maar de code werd niet meer geakcepteerd

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik de knip opnieuw kan activeren en ik het blad alsnog in de bus krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bladcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 13 januari 2015 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht en uw uitleg.

Door een storing op de website van Klacht.nl is het helaas voor ons niet mogelijk om uw gegevens in te zien. Wij helpen u graag verder. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw adresgegevens plus een kopie van de klacht aan ons te mailen? Ons e-mailadres is info@bladcadeau.nl. Wij adviseren u om bij de e-mail de persoonlijke code van het pasje mee te sturen. Wij helpen u graag verder.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Voros