Klacht: 17 okt geactiveerd, nog niets ontvangen

op 29 december 2014 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Ik heb 17 oktober een silver bladcadeau geactiveerd, voor de Grazia.
Vervolgens heb ik één mail ontvangen, het eerste nummer zou rond 30 okt op de mat vallen. De precieze informatie, kreeg ik later door per mail.

Nooit meer een mail ontvangen en dus ook nog steeds geen Grazia..
Ik heb 3x geprobeerd te bellen, met de klantenservice, er wordt niet opgenomen. Twee keer gemaild via het contactformulier, ook nog 0 reactie op gekregen..

Ik wacht nu dus al ruim twee maanden op mijn Grazia’s, maar nog steeds he-le-maal niets.

Nergens over.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bladcadeau

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bladcadeau nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Bladcadeau

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht en uw duidelijke uitleg.Door een storing op de website van Klacht.nl is het helaas voor ons niet mogelijk om uw gegevens in te zien. Wij helpen u graag verder. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw adresgegevens plus een kopie van de klacht aan ons te mailen? Ons e-mailadres is webcare.nl@sanoma.com.Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet, Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Murliebieg