Klacht: blad Spoor

op 09 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

gedurende het hele jaa 2016 het blad Spoor niet ontvangen, waardoor ook niet in de gelegenheid gebruik te kunnen maken van de voordelen.

tegemoetkoming in de kosten met een cadeaubon en alle spoorbladen van 2016 alsnog sturen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 13:00 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door r.bobbert@planet.nl