Klacht: Black Friday actie PS4

op 30 november 2016 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Afgelopen vrijdag was het ‘Black Friday’ , ook bij Intertoys. En dus bestelde ik bij Intertoys een PlayStation 4 1TB Slim + 2 DualShock Black V2 Controllers a € 279,- en Fifa17 voor PS4 a € 46,- , samen goed voor € 325,- ,
Gisteren was de man van Post NL er met een klein licht pakje, slechts het spel ‘Fifa17’ werd geleverd, géén PS4. Op de pakbon stond bij de PS4 ‘manco’
Ik bellen met Intertoys. Na 10 minuten wachten kreeg ik Daisy aan de lijn. Ik moet zeggen dat ik zelden zo onbeschoft te woord ben gestaan!!
Ik deed mijn verhaal, Daisy keek het ordernummer na en vertelde mij dat de PS4 niet leverbaar meer was. Daarop gaf ik aan dat de website iets anders aangeeft.
Daisy vertelde mij dat de PS4 wel leverbaar was (ineens wel, vreemd) maar niet meer in die Black Friday actie en ook niet na geleverd zou worden. Ik had gewoon pech gehad, het systeem van Intertoys is nou eenmaal niet realtime, kennelijk was iemand mij net voor geweest, vervelend, Intertoys stort het geld terug en verdere service kon ze mij niet bieden.
Toen vroeg ik of er wellicht nog voorraad was in het filiaal in Hoogeveen. Haar antwoord: ‘Hoogeveen heeft geen filiaal’………………………………………pardon? Na enig zoeken bleek Daisy toch een filiaal gevonden te hebben in Hoogeveen, bijzonder. Maar helaas, de PS4 was ook daar niet op voorraad.
Kennelijk was Daisy flauw van het gesprek, ik mocht een klacht in gaan dienen en daarna werd het gesprek beëindigd. Schandalig!
Vervolgens naar de winkel gegaan en de PS4 was/is gewoon op voorraad, er dus keihard gelogen.
Omdat de PS4 een Sinterklaas/ Kerst en goed rapport cadeau is voor mijn zoon van 9 heb ik in de winkel ter plekke een PS4 met extra controller gekocht a € 358,-. Per saldo ben ik echter wel € 79,- duurder uit.
Dat Intertoys de systemen niet realtime heeft kan ik niets aan doen. En dat Intertoys de service niet op orde heeft kan ik ook niets aan doen. En dat Intertoys onbeschofte klantenservicemedewerkers in dienst heeft kan ik al helemaal niets aan doen. Maar ik heb er wel mee te maken. En ik heb er schade van, nog los van de tijd, ergernis en energie vooral de genoemde € 79,-
Maar de klantenservice van Intertoys vertikt het om ook maar iets van compensatie te willen geven.

Ik wil officiële excuses voor het feit dat ik zo onbeschoft te woord ben gestaan , als de wiedeweerga mijn geld terug en (deel) compensatie voor de € 79,- welke ik nu meer kwijt was omdat Intertoys z'n zaakjes niet op orde heeft.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door belsinga