Klacht: bizarste bezorgservice allertijde

op 21 maart 2020 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 Maart zouden wij 2 pakketten ontvangen tussen 12:00-15:00. Dit ging al fout doordat de bezorger al aankomt om 11:00. De huidige ontvanger was op dat betreffende moment niet aanwezig. Vervolgens gaat de bezorger te keer tegen mij omdat hij niet om 12:00 terug wilt komen. Plus verteld hij dat hij pas 17:00 kon komen. Dit was helemaal niet afspraak. Dit moesten wij accepteren. En hebben netjes een nieuwe afspraak gemaakt voor 7 maart. Ik ben dus vanuit gegaan dat mijn beiden pakketten vandaag zal geleverd worden. Ik kreeg de schrik van me leven wanneer ik wilden bellen om te vragen na de status van mijn pakketten voor de levertijd. Krijg ik te horen dat er maar 1 onderweg is en 1 uur vertraging heeft.. Hoe amateuristisch kan dit nog zijn?! Ik wacht hier niet op snoepjes. Het gaat hier om een bedrag van 800 euro dat ik aan de deur moet betalen en om 2 fucking 11 pro telefoons!

Ik kan maar 2 woorden voor jullie verzinnen—— STELLETJE EZELS

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik deze stelletje ezels niet meer in mijn leven zie!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem2226121092