Klacht: Bizarre afhandeling

op 14 september 2018 over Studystore in de categorie Boeken

Een bizarre afhandeling door StudyStore:

Ik heb eind augustus een boek besteld op StudyStore, deze zou binnen 1-3 werkdagen geleverd worden. Allereerst werd telkens de bezorgdatum verschoven. Een week later dan dat zij garandeerden, werd dan eindelijk een pakket geleverd. Ik maakte deze open, en hier zat een verkeerd boek in. Inmiddels waren mijn colleges al gestart en had ik het boek nodig. Een kwartier aan de lijn gehangen, maar StudyStore was niet te bereiken. Toen maar gemaild. Aantal dagen gewacht, geen reactie, of atie, niks. Toen maar weer gebeld, anderhalf uur in de wacht gestaan (!). Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad die mij vertelde dat mijn opdracht met spoed zou worden verzonden, zij leek het helemaal te begrijpen. Eén week later, nog steeds geen atie, geen boek. Nu berichten via Facebook gestuurd dat ik mijn bestelling graag zou willen annuleren zodat ik mijn boek ergens anders kan bestellen. Hierop werd mij verteld dat zij eerst atie wilden dat het andere boek binnen is, voordat zij tot enige actie overgaan. Uit de andere verhalen is te lezen dat dit vaak weken duurt, en sommige mensen zelfs niet uitbetaald krijgen door StudyStore. Ik heb geen idee wat er allemaal intern aan de hand is bij dit bedrijf, maar het schept lage verwachtingen. Als ik anderen moest adviseren: blijf weg bij dit bedrijf als je snelheid van je bestelling wilt en service. Aan het aantal klachten te zien kunnen zij geen van beiden aan. Ik heb voor de zekerheid maar foto’s gemaakt van het retour sturen van mijn pakket aan hun, alsmede een verzendbewijs gevraagd, want ik zie dit aspect ook nog wel weer fout gaan. Triest voor de werknemers op de service afdeling, want zij kunnen waarschijnlijk ook vrij weinig doen aan het gestuntel van het bedrijf.

Ik had graag gewild dat StudyStore het netjes had afgehandeld, dat had gekunnen door eerlijk te zijn over wat zij aankunnen als bedrijf. Als zij mijn boek niet kunnen leveren, informeer mij dan. In plaats hiervan stuurden zij een naslagwerkje op met een netto waarde van 3.99, die ik vervolgens weer terug moet sturen zodat zij meer tijd hebben om alles op orde te krijgen. Ook had ik graag gewild dat zij mij gewoon netjes en tijdig zouden terugbetalen, en hier een atie van konden sturen zodat ik weet waar ik aan toe ben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 17 september 2018 om 13:28 geantwoord

Beste Mickey,
Allereest begrijp ik goed dat je boos bent en dat een en ander te lang duurt.
Ik heb afgelopen week jouw situatie al met enkele collega's besproken. Het is niet dat we niet tot actie willen overgaan, in tegendeel. We lossen het graag met je op. Het door jou foutief ontvangen boek is geretourneerd en deze wordt gecrediteerd. Dit geld heb je binnen enkele werkdagen retour op je rekening. Uiteraard worden de verzendkosten ook gecrediteerd.
Nogmaals excuses voor de gemaakte fout en het lange wachten voordat het werd afgehandeld. Ik kan je niets anders zeggen dan dat je terecht boos bent en nogmaals onze excuses. ^Marlous

Alle klachten die gemeld zijn door M1CKEY