Klacht: Bizar slechte service

op 01 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorgwindow is veel te groot
Zijn niet komen opdagen op dag 1

Gewenste Oplossing:

Als ze net zo werken als postnl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 03 juni 2016 om 08:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Potters,

Uit controle van de gegevens is gebleken dat op 27 mei een afspraak is mislukt wegens overmacht.

De wagen van de koeriers is defect geraakt en hierdoor konden ze hun route niet meer vervolgen.

Toen de wagen enkele uren later was gemaakt bleek het al te laat om nog te leveren. De aankomsttijd zou dan na 00:00 uur zijn en dit is niet toegestaan. Onze excuses voor het ongemak!

Verder zie ik dat uw orders zijn geannuleerd. Ondanks alles wens ik u toch nog een prettige dag.

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door Wouter0000