Klacht: Bizar hogebiorg

op 08 oktober 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Beste heer/mevrouw,

Gisteren hebben wij met onze vriendengroep van 7 personen een weekendje weg geboekt bij park roompot Soeten haert in Renesse.
We zouden nog telefonisch benaderd worden door dit park om de boeking te bevestigen.

Gisteren kreeg ik mail met daarin de voorwaarden om in dit park te kunnen verblijven.
Wij snappen volledig dat jullie extra borg vragen voor grotere groepen.
Maar een borg van 500 euro per persoon is natuurlijk te kansloos voor woorden.
Dit betekent dat wij 3500 euro moeten neerleggen om 3 nachtjes in jullie park te vertoeven! Wij gaan natuurlijk hier niet boeken. En daar komt nog is bij dat de borg niet direct wordt uitgekeerd bij vertrek. Wij zijn geen bank waar je geld van iemand kosteloos vast kan houden.

Daarnaast vinden wij het ontzettend raar dat dit nergens te vinden is op de website(we hebben hier extra naar gezocht). Totaal niet klantvriendelijk natuurlijk.

Wij gaan dus geen gebruik maken van het park we gaan nu zoeken naar opties op andere parken en organisaties. Erg spijtig we hebben hier erg naar uitgekeken.

Bij een borg van totaal 500 euro niet per persoon dit is absurd. Heel simpel als je iets kapot maakt wat van een ander is betaal je dat gewoon dat heeft niks met borg te maken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door albertjanvb