Klacht: Bistro De Gasterijn en Aquaskins waterflesjes

op 21 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb op 6 februari 2012 de volgende Groupon aangeschaft: Onbeperkt gamba’s met friet en salade voor 2, 4 of 8 personen bij Bistro De Gasterijn.
Ik wilde de bon gebruiken, maar toen zat het restaurant vol. De aangeboden andere avond kon ik zelf niet. Geen nood, de bon was tot augustus bruikbaar.
Echter al vrij snel na de aankoop op 13 april 2012, kreeg ik bericht dat het restaurant tot nader order gesloten was.
Ik heb daar over gemaild, wanneer het restaurant weer open zou gaan, het laatst in juni en kreeg op 27 juni als reactie dat er nog geen reactie was ontvangen van de aanbieder. Ik wacht nog steeds af… De bon verloopt op 5 augustus a.s., dus de tijd begint te dringen.

Dan heb ik op 13 april 4 opvouwbare Aquaskins waterflesjes besteld. Die leken en lijken mij erg praktisch. Ik ontving de bevestiging en de bon waarop stond dat ik de flesjes automatisch thuis gestuurd zou naar het door mij opgegeven krijgen. We zijn inmiddels drie maanden verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. Inmiddels heeft dezelfde aanbieding cru genoeg al wel weer op de site gestaan, maar ik wacht nog steeds. Ik baal daar goed van. Ik heb inmiddels twee keer gemaild, maar ik krijg niet veel meer als reactie dan dat het wordt nagevraagd bij de leverancier en vervolgens hoor ik er niets meer op.

Ik hoop dat ik via deze site sneller en duidelijker bericht krijg dan via Groupon.nl zelf. En ik hoop natuurlijk dat ik de flesjes alsnog mag ontvangen. Ik kijk er naar uit!

Voor de gamba bon: dat ik mijn geld terug krijg.

Voor de waterflesjes: dat ik alsnog mijn bestelling krijg.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 25 juli 2012 om 17:09 geantwoord

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Tes200404