Klacht: Onduidelijke actie op website.

Jan Benning op 24 augustus 2020 over Bissell in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bissell heeft een actie op bepaalde producten die heel onduidelijk is voor de consument. Op de website bij bepaalde producten staat 2 plus 1. Ik als consument ben dan in de veronderstelling dat wanneer ik er 2 bestel er een 3e bij krijg. Helaas kreeg ik 2 producten. Contact met Bissell gehad en dit uitgelegd. Volgens Bissell moest ik 3 flacons bestellen. Schrijf dan 3 halen 2 betalen, dan is het duidelijk voor mij. Ik kon dit alleen oplossen door de 2 flacons terug te sturen en vervolgens opnieuw te bestellen. Ik snap niet dat ze geen fles na kunnen sturen. Dit is echt het probleem bij de klant leggen en getuigd van weinig service. Groot minpunt voor mij..

Gewenste Oplossing:

Gewoon 1 fles nasturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bissell

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bissell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Benning