Klacht: Geen opvolging garantietermijn

Shaeron op 28 januari 2024 over Bissell in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderwerp: Dringend verzoek om opvolging Crosswave-probleem

Geachte heer/mevrouw,
Na herhaaldelijke telefonische meldingen en een mail (6 contactmomenten, sedert eind september 2023), over de disfunctionerende Crosswave die ik in mei 2023 heb aangeschaft, ben ik nog altijd in afwachting van een passende oplossing. Herhaaldelijk is mij toegezegd dat ik per e-mail instructies zou ontvangen over mogelijke oplossingen, maar tot op heden heb ik niets mogen ontvangen.

Het blijft onduidelijk of mijn Crosswave onder een terugroepactie valt of gerepareerd kan worden. Gezien de garantie op het product, hoop ik op een spoedige opvolging van mijn meldingen. Het apparaat staat momenteel ongebruikt en ik zou graag binnen 2 werkdagen bericht ontvangen over de te nemen stappen en/of de mogelijkheid tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

Uw snelle aandacht voor dit probleem wordt zeer op prijs gesteld.

Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

Gezien de garantie op het product, hoop ik op een spoedige opvolging van mijn meldingen. Het apparaat staat momenteel ongebruikt en ik zou graag binnen 2 werkdagen bericht ontvangen over de te nemen stappen en/of de mogelijkheid tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

Uw snelle aandacht voor dit probleem wordt zeer op prijs gesteld.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bissell

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bissell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shaeron