Klacht: Bissell geeft na reparatie mijn stofzuiger niet terug!

cemmmn op 27 februari 2018 over Bissell in de categorie Electronica - Stofzuigers

Na meerdere emails met Bissell uitgewisseld te hebben komen een niet tot een oplossing. Wat dom van mij ook om van een onbekende partij als Bissell iets te kopen. Was dit voorval met een betrouwbare firma voorgevallen dan had ik zeker een oplossing aangeboden gekregen. Wees slim en vermijd Bissell. Ten eerste leveren ze al half werkende producten die na een paar maanden terug gaan voor reparatie. En ten tweede zie je die half werkende Bissell stofzuiger nooit meer terug als je het naar Bissell stuurt.

Graag vraag ik uw aandacht om het
volgende onderwerp.
Mid 2017 heb ik een Bissell steel stofzuiger gekocht bij kijkshop. De steel van deze stofzuiger is in november kapot gegaan en hierna heb ik Bissell gebeld ivm de garantie. Bissell heeft mij verzocht de stofzuiger bij kijkshop te brengen zodat zij dat konden versturen naar Bissell. Zo gezegd zo gedaan. Begin december hebben we de stofzuiger gebracht naar kijkshop. Deze hebben alleen de steel van ons aangenomen omdat de rest wel naar behoren werkte. Ze zouden ons binnen enkele weken informeren over een reparatie of een nieuwe steel. Na 3 weken niets gehoord te hebben van kijkshop heb ik zelf gebeld en gevraagd naar de steel. Ze zouden mijn bellen als ze meer info hadden kregen van Bissell. Na enkele dagen weer niets gehoord te hebben heb ik Bissell gebeld. Jullie hadden een reparatie nummer nodig en deze had alleen kijkshop. Begin januari ben ik naar kijkshop bergen op zoom gegaan om ernaar te vragen. Nu kreeg ik te horen dat Bissell de rest van de stofzuiger ook nodig had. Dit vond ik onzinnig omdat ik in eerste instantie heel de stofzuiger had meegenomen naar kijkshop maar dat ze alleen de steel nodig zeiden te hebben. Dus dubbel werk en nog meer vertraging. Toen ik heb gevraagd naar waarom nu opeens de stofzuiger wel naar Bissell moest krijg ik als antwoord dat ik waarschijnlijk een nieuwe zou krijgen omdat de steel niet te repareren was. Dus ik heb diezelfde dag de rest van de stofzuiger ingeleverd. Ik zou binnen 3 weken meer horen van kijkshop. Dat klopt inderdaad want na 3 weken heb ik een heleboel meer gehoord over kijkshop. Op tv dan ivm faillissement. Conclusie is dat ik een Bissell stofzuiger heb gekocht die na 5 maanden kapot is gegaan. Deze heb ik binnen de garantie periode terug proberen te zenden naar Bissell zelf maar dit moest via kijkshop. Nu ben ik dus de stofzuiger kwijt. Wellicht kunt u me helpen door mijn stofzuiger te repareren en te retourneren aangezien kijkshop de stofzuiger al had verstuurd naar u voordat ze failliet zijn verklaard.

Bissell, jammer dat jullie het faillissement van kijkshop in jullie voordeel gebruiken.

Geef me mijn half werkende miskoop terug of betaal me terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)
Alle klachten die gemeld zijn door cemmmn