Klacht: Bioscoopbon actie Kruidvat/L’oreal

op 18 juli 2012 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maand of 2 geleden heb ik meegedaan aan de bioscoopbon actie van kruidvat.
Ik heb hiervoor 2 L’oreal producten aangeschaft en de voucher, die ik bij de kassa kreeg ingevuld en opgestuurd.
Tot op heden heb ik hier nooit meer iets van gehoord.

Gewenste Oplossing:

Alsnog de bioscoopbon ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 10 augustus 2012 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze actie wordt door een extern bureau gecoordineerd. Wij hebben haar doorverwezen naar dit bureau.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaike-Kuperus