Klacht: Bioscoop cadeaubon

op 07 februari 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vorig jaar twee bioscoop cadeau kaarten van 10 euro per stuk gekocht als cadeau voor man en kind. Toen wij deze wilden gebruiken kregen wij te horen dat deze eerst verzilverd moesten worden. Terwijl overal het tegoed op kaarten meteen opgewaardeerd is. Wat een teleurstelling. Getracht de kaart/ pas te verzilveren, bleken wij 3 dagen te laat te zijn. Er staat op de kaart/pas geen uiterste geldigheid datum, enkel binnen 1 jaar na aankoopdatum verzilveren. A) als je zoiets krijgt weet je niet wat de aankoopdatum is. B) deze informatie staat in zeer kleine lettertjes op de achterkant van de kaart/ pas. C) de pas zit bij aanschaf op een kaart geplakt en is zodoende niet meteen leesbaar. Daardoor vind ik dit misleidend. Ik voel mij zwaar in de maling genomen. Er is mij bij aanschaf geen voorlichting/ uitleg door de cassiere gegeven. Ik heb er tenslotte voor betaald en wil waar voor mijn geld.

Graag ontvang ik twee nieuwe bioscoop cadeau kaarten van 10 euro per stuk of mijn geld terug. Ook zou ik graag zien dat er in elk kruidvat filiaal uitleg wordt gegeven bij aanschaf van jullie bonnen en dat er duidelijk een uiterste geldigheidsdatum op de kaart komt te staan.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lankreyer