Klacht: Binnendringen ongewenst in mijn PC en dwingen AdBlock uit te zetten !

op 05 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

De Telegraaf maakt er een gewoonte van om ongevraagd binnen te dringen op mijn PC als ik een bezoek breng aan hun digitale krant en dwingen mij om AD BLOCK uit te zetten. Eerst vriendelijk op hun afkeurende manier, maar telkens aggressiever. Vet onbeschoft om te bepalen wat en hoe ik werk op mijn PC en het is niet verboden om AD BLOCK te gebruiken, Deze aggressieve vorm van internetters benaderen om ze uiteindelijk te DWINGEN naar advertentie’s te kijken tot het dodelijke aan toe, zoals de Postcodeloterij en alle andere aggressieve adverteerders is VOLSTREKT ONACCEPTABEL

LOER NIET IN ELKE COMPUTER EN ZET MENSEN NIET ONDER CURATELE. IK BLIJF ADBLOCK GEBRUIKEN

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 september 2016 om 10:09 geantwoord

Geachte heer Voorhaar,

Bedankt voor uw bericht.

De reden dat u deze Adblocker melding te zien krijgt is omdat de advertenties een belangrijke bron van inkomsten zijn voor De Telegraaf. Deze inkomsten maken het mogelijk om de website in stand te houden, continue te verbeteren en 'aan te vullen'.

Indien u onze website wilt blijven bezoeken met een ingeschakelde Adblocker, dan kan dit door te klikken op deze mogelijkheid onderaan de banner.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

SA- De Telegraaf

Heeft op 06 september 2016 om 12:17 geantwoord

En ik moet maar accepteren dat de reclame gedwongen door mijn strot wordt geduwd ? Straks mag ik van de Ster reclame niet meer naar de WC voor hun z.g. boodschappen tijdens de reclame. BLIJF GEWOON UIT MIJN COMPUTER
En 1x klikken dat ik wil kijken met Adblocker hoeft niet meer 100x gevraagd te worden achter elkaar. 1x is genoeg hoor, dan moet het toch duidelijk zijn voor de Telegraaf. Kortom, ik ga hier werk van maken bij de Opta om dergelijke dwingende praktijken af te laten keuren. Bedankt !

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Voorhaar
x