Klacht: ‘Binnen een paar dagen helpen we u’

op 11 augustus 2016 over Google in de categorie Zoekdiensten

Ik zou graag scheldwoorden willen gebruiken, maar dat mag dus niet. Op een dag zei ik op t google account van m\’n parkiet voor de grap zijn eigen geboortedatum. Waar komen jullie dan mee af?
Je bent te jong! Je moet nu 30 dollarcent betalen of het kopie van een geldig legitimatiebewijs opsturen. Wat jullie er dan ook nog bijzetten: die 30 dollarcent gaat naar een goed doel. En dan stond er net zo dom: anders wordt na 30 dagen uw account verwijderd. Jongens, waar slaat dit op?! Bij het opsturen van legitimatiebewijs stond: binnen enkele dagen is het geregeld. Ik stuurde het afgelopen zaterdag of zondag op. Op maandag was er nog niks aan gedaan, op donderdag zou het account worden verwijderd. Op dinsdag was er nog niks aan gedaan, op woensdag zou het zeker al gedaan moeten zijn, maar nee, en zo hebben jullie het kanaal van m\’n zielige parkiet Groentje verwijderd zonder ernaar om te kijken! Doei video\’s!

Als jullie google er nog eens naar kunnen kijken en ervoor kunnen zorgen dat het account teruggezet wordt omdat jullie er niks aan hebben gedaan, ben ik blij. En m\'n parkiet ook.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

Reactie van de melder van de klacht Groentje Grasparkiet

5 maanden geleden - Bedankt daarvoor.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Groentje Grasparkiet