Klacht: bingokaarten

op 25 september 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik doe mee met de postcodeloterij maar ontvang geen bingokaarten meer.
Is er iets veranderd en waarom heb ik daar geen bericht van ontvangen ?
Ik wil graag meespelen zonder weer een lot te moeten kopen. Ontvang graag antwoord van u. mevr. vader Vaart

Gewenste Oplossing:

Als ik bericht heb waarom dit is veranderd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bingokaarten R. van der Vaart