Klacht: Bindende bieding

op 16 december 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Mn zoontje heeft per ongeluk op iets geboden toen hij op mn telefoon zat en nu zit ik er dus aan vast zonder dat we het nodig hebben. Het gaat om een ondervloer. Het kavelnr is 25134-91
Graag verwacht ik dat het geannuleerd wordt.

Als het geannuleerd wordt en ik dit niet op hoef te halen en niet hoef te betalen!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 18 december 2017 om 16:59 geantwoord

Beste Lietje,

Wat vervelend dat uw zoon geboden heeft vanuit uw account. Zoals mijn collega per mail heeft aangegeven is een bod inderdaad bindend, maar is in dit geval het wettelijk herroepingsrecht van toepassing. U had dus na het sluiten van de veiling de kavel kunnen ontbinden. In dit geval is dit niet meer nodig omdat u al overboden bent.

Aangezien het wettelijke herroepingsrecht niet altijd van toepassing is wil ik u aanraden op uw telefoon uit te loggen als u uw telefoon uit handen geeft, om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurd.

Wij zien u graag weer terug bij een volgende veiling!

Marijke - BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door Lietje88