Klacht: Bindend aan een kavel

op 24 september 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag ben ik nieuw op de site terecht gekomen en niet op de hoogte gebracht of onvoldoende door BVA Auctions wat precies de gang van zaken zijn nadat je een bod hebt uitgebracht . nu had ik geboden op een beats by dre koptelefoon om te kijken hoe het werkt en nu moet ik hem verplicht afnemen omdat ik het hoogste bod heb zonder voldoende informatie van BVA auctions te hebben ontvangen van te voren en enigszins begrip te tonen voor mijn situatie. Zeer spijtig deze gang van zaken

Gewenste Oplossing:

Als mijn bod wordt ingetrokken en de koptelefoon weer opnieuw in de veiling gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 28 september 2017 om 09:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Swen,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met BVA Auctions. Op verschillende manieren wordt het biedproces bij BVA Auctions uitgelegd.

Wanneer u een bod heeft geplaatst is dit bindend. Een geplaatst bod kunt u niet annuleren of terugdraaien. Wanneer de veiling nog geopend is, is de kans aanwezig dat u overboden wordt.

BVA Auctions heeft verschillende soorten veilingen, bij diverse soorten veilingen is het wettelijke herroepingsrecht van toepassing. U kunt deze informatie vinden op de ''Veilinginformatie'' pagina.

Onze FAQ kunt u vinden op onze website: https://support.bva-auctions.com/hc/nl

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Stan - BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door RemiSv