Mijn Klacht:
Sinds vorige week in contact gekomen met Bill incasso.
Had een nette mail gestuurd en daarin uitgelegd dat ik de herinnering niet ontvangen heb en de pre incasso brief ook niet, anders had ik 2 weken eerder al contact opgenomen.
Bill incasso, en dan heb ik het over meneer Bogers, wil op geen enkele manier luisteren naar mijn verhaal en begon vrijwel meteen te dreigen dat de vordering per ommegaande betaald moest worden. Ook zijn ze telefonisch onmogelijk bereikbaar, elke keer wordt na 1 min en 33 sec de verbinding verbroken. Ik vond namelijk het mail contact niet zo fijn en meende dat telefonisch praten gewoon wat beschaafder was, maar er werd in de mail doodleuk gezegd dat telefonisch contact niet mogelijk was en daarbij volgens hem ook niet nodig. Gelukkig heb ik na tig keren proberen een wat aardigere vrouw aan de lijn gehad maar de uitkomst was het zelfde , de vordering moest betaald worden. Deze mevrouw wou mij wel tegemoet komen en heeft een regeling aangeboden. Maar ik vind het zo onbeschoft dat als je aangeeft dat je geen brief ontvangen hebt en je vraagt of je er op een andere manier uit kan komen je dan zó onbeschoft behandeld wordt via de mail. Je mag dan een incasso bureau zijn, maar je kan mensen nog wel met respect behandelen en op z’n minst vriendelijk te woord staan. Dus.. heel heel heel erg slecht en zou dit incassobureau bij NIEMAND aanraden.
Gewenste Oplossing:
Had graag gezien dat de incassokosten deels kwijt zouden worden gescholden, al was het met 10 of 15 euro geweest. Dat had iniedergeval een beetje sevice geweest en een tegemoetkoming inlaats van te dreigen en het er in te wrijven door te zeggen dat voortaan de vorderingen optijd betaald moeten worden.