Klacht: BIJZONDER SLECHT PRODUCT, NIETS WAAR VAN BELOFTES!

op 29 september 2016 over Allure Kristalpad in de categorie Beauty & Wellness

Afgelopen weekend op een Ibiza beurs bij Beluga Maastricht, heb ik me laten verleiden tot het kopen van een set inclusief bijvulling voor € 35,-. De dame in kwestie heeft het kristalpad op mijn onderarm gedemonstreerd.
Stellig werd beweerd dat de haartjes 2 weken zouden wegblijven.
Na één dag voelde ik al stoppeltjes, terwijl ik mijn onderarm NOOIT onthaar.
Zelf heb ik thuis mijn bovenlip behandeld, nu loop ik nu al twee dagen voor joker omdat mijn hele huid rood is door deze “geweldige” pad.
Ik voel me behoorlijk besodemieterd en de enige oplossing voor mij is, geld retour, dan stuur ik de producten op mijn rekening retour naar het bedrijf.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allure Kristalpad over deze klacht.

Bericht van Allure Kristalpad

3 dagen geleden - Hoi Suzanne, Wij zien nu pas dat je een reactie hebt geplaatst, waarom heb je niet direct gemaild naar ons, wij hadden dan veel sneller een reactie kunnen geven? Ons adres staat op het doosje, op de houders, in de gebruiksaanwijzing en op de bestelkaart? Haartjes blijven tot 2 weken weg, dit ligt geheel aan je haargroei. Bij gebruikers welke normaal elke dag met een mesje scheren kunnen de haartjes natuurlijk geen 2 weken wegblijven. Ontzettend vervelend is de irritatie die is ontstaan. Allure Kristalpad is een ontharings-product welke werkt op snelheid en niet op druk. Irritatie is een reactie op niet juist gebruik, waarschijnlijk heb je onbedoeld te hard gedrukt of te langzaam gedraaid. Snelle bewegingen zonder druk geven absoluut geen irritatie, dit is uit onafhankelijke tests bewezen. Het is zelfs 'dermatologisch getest' met als uitslag 'zeer goed'. Veel Apotheken verkopen onze producten ook. Extra tips: 1- Snel draaien zonder druk. 2- Huid goed straktrekken. 3- Gebruik de gehele pad, niet alleen het puntje. 4- Breek de pad niet, houd deze vlak. 5- Zorg ervoor dat de pad schoon is, tussendoor afkloppen op een handdoek en na gebruik met een borsteltje onder heet water afspoelen. 6- Op een geheel droge huid gebruiken, crème en cosmetica-vrij. Ik stuur jou gratis soft-pads toe, het kan zijn dat deze bij u fijner werken. Mail je ons even via info@kristalpad.com Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Allure Kristalpad

Reactie van de melder van de klacht Susanne_niet_tevreden

1 dag geleden - Allereerst, er staat GEEN adres op doosje-gebruiksaanwijzing! Er staat wel een internetadres, aldaar heb ik toentertijd ook een klachtenformulier ingevuld. GEEN reactie uwerzijds. Dan, het ligt niet aan het gebruik, het ligt aan het product! Als u mijn klacht goed had gelezen, had u ook onthouden dat haartjes op mijn onderarm, welke ik NOOIT onthaar, al na TWEE DAGEN terug groeiden! Dus GEEN TWEE WEKEN. Ik ben niet tevreden als u gratis softpads toestuurt, aangezien het product niet deugt. Graag verneem ik een andere oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door Susanne_niet_tevreden