Mijn Klacht:
AH doet er alles aan om te voorkomen dat je je uitschrijft voor de AH mailings.
In plaats van simpelweg een button of link in een mailing schrijf je uit, wordt je gedwongen om eerst in te loggen. Na ingelogd te zijn beginnen ze een verhaal over, dat dan de koppeling Bonuskaart/Airmiles niet meer werkt. Maar geen vervolginformatie om je toch uit te schrijven. Zeer irritant. Je jaagt hierdoor juist klanten weg. Gewoon 1 link met een directe bevestiging. U bent uitgeschreven. Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die over deze online handelswijze van AH klaagt?
Gewenste Oplossing:
Als ze mij direct uitschrijven en alle andere AH klanten in Nederland deze mogelijkheid ook aanbieden.


