Klacht: Bijna onbeschrijfelijke ervaring

op 06 september 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Ik ben een loyale klant van de primark (nooooooit problemen gehad) maar dit moet ik toch even kwijt! Vandaag ging ik een paar schoenen terug brengen omdat er duidelijk een fabrieksfout was. Eenmaal aangekomen bij de klantenservice werd er al gezegd dat ik maar even nieuwe moest uitzoeken, wat ik toen ook heb gedaan.. Maar toen viel mij op dat alle 37 maten van die schoenen allemaal een productie fout hadden. Dus ik kom terug met een nieuw paar(waar je de productie fout nog lichtjes van zag) en ook met mijn feedback over die schoenen! Nou werd er niks mee gedaan met die feedback ofja ik kreeg geen reactie er over. Maar er werd mij toen haarfijn uitgelegd dat voor 15 Euro schoenen je geen fatsoenlijke kwaliteit schoenen kon verwachten…en dat je het bij dure schoenen wel kwaliteit kan verwachten..
Ik kon het niet geloven wat die dames mij daar bij de klantenservice vertelde.. en extra inwrijven dat het goedkope schoenen zijn..
Ik heb  vorig jaar schoen gekocht bij de primark voor de zelfde prijs en die zijn nog prima! Dus kwaliteit is er zeker aanwezig maar kan aan worden gewerkt maar dat is overal wel zo… maar medewerkers die niet in hun eigen producten geloven, feedback niet accepteren en het waarde van geld in samenwerking met kwaliteit niet zien te snappen… is in mijn ogen behoorlijk teleurstellend voor iemand bij de klantenservice..

Voor de desbetreffende vrouwen aan de klantenservice in enschede op 6 september.. jullie moeten misschien leren wat het waarde van geld voor sommige mensen betekenen... En misschien meer in je eigen producten geloven! Want goeie schoen van 15 Euro heb ik al vaker mee gemaakt bij primark!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mailamngoc