Klacht: bijna geschept op de fiets

op 13 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zojuist, rond 7:40, ben ik op de fiets naar mijn werk bijna geschept door een bus van Arriva. Busnummer 7713, lijn 400.
De betreffende bus kwam vanaf de Breestraat en ging rechtsaf naar het Kort Rapenburg. Zelf ging ik op de fiets vanaf het Noordeinde linksaf ook het Kort Rapenburg op en hield even in vanwege een andere bus die voor mijn uit dezelfde bocht maakte. De betreffende lijn 400 wachtte op de bus voor mij, zag mij daarachter komen en reed vol op mij af, zodat ik niet anders kon doen dan de afgesloten middenstrook oprijden.
De chauffeur had mij vol in het vizier en reed mij willens en wetens de middenberm in. Werkelijk schandelijk.

Ik verwacht dat dit wordt teruggekoppeld met de bestuurder en uiteraard verwacht ik ook zelf een reactie. Ik ben echt geschrokken maar zit inmiddels veilig binnen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 februari 2018 om 08:24 geantwoord

Beste werenhove,

Wat schrikken zeg! Gelukkig kon je nog uitwijken. Ik stuur de melding door naar de regio zodat wij met deze gegevens kunnen proberen te achterhalen om welke chauffeur dit gaat en wij hoor en wederhoor met hem/haar kunnen toepassen.

Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door wrtenhove