Klacht: Bijna een uur gewacht

op 21 augustus 2018 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Een uur moeten wachten. 2 x aan de beurt maar toen gingen ze eerst degene achter ons helpen?? Eerst werden 2 mensen geholpen doe een probleem met de opgehaalde auto. Daarna liep desbetreffende persoon gelijk weg en niey meer gezien. Toen weer een kwartier moeten wachten en waren eindelijk aan de beurt , heeft een meneer een kleine vraag en wordt gelijk geholpen terwijl Regina op Ibiza AirPort ons aan het helpen was!! mensen vroegen iets kleins en werden gelijk geholpen. Niet erg als we moeten wachten omdat het druk is oid maar als er 2 mensen voor ons staan en vervolgens 2 mensen die achter ons in de rij staan geholpen worden en wij vervolgens een uur moeten wachten vind ik heel raar!!!!!

Vervolgens gewoon de personen helpen die aam de beurt zijn meer mensen inzetten sneller werken (nadat we aam de beurt waren er alsnog 15 min gestaan eer we de autosleutels kregen terwijl er geen problemen oid was). Echt belachelijk.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Europcar

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Europcar nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europcar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europcar

Heeft op 17 september 2018 om 09:11 geantwoord

Geachte mevrouw de Gier,

Ik dank u voor uw bericht die ik via klacht.nl zag. Ik betreur al uw ervaringen.

Ik heb u separaat nog een e-mail bericht gestuurd om wat nadere informatie omtrent uw verhuring in Ibiza op te vragen. Klopt het dat ik nog niets heb gehoord?

Ik vertrouw u voldoende te hebben geinformeerd.

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Alexxxx