Klacht: Bijna aanrijding met fiets

op 25 juli 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Ben bijna aangereden door een van de bussen recht voor het ziekenhuis in Delfzijl, Bus hoort voorrang te verlenen aan fietsers.
Ik kwam met hoge snelheid aanfietsen, en moest vol in de remmen omdat de bus de fietsers totaal geen voorrang verleende. Dit is echter NIET de eerste keer dat het bijna fout ging, sterker nog, dit keer ging het fout, en de chauffeur is gewoon door gereden. Op moment dat ik verhaal wil halen drukt hij de deuren voor mijn neus dicht en probeerde weg te rijden. Heb mijn fiets er voor geprobeerd te gooien, en hij reed er gewoon omheen en zat vuil achter de stuur te lachen.

Zie afbeelding: fietsers hebben overduidelijk voorrang op[ auto’s die het terrein op willen rijden!

Zie afbeelding: fietsers hebben overduidelijk voorrang op[ auto's die het terrein op willen rijden! Bovendien kwam ik als fietser van RECHTS

En ik zou het fijn vinden om even in contact te komen met de chauffeur, want ben nog niet klaar met hem, en wil zijn kant van het verhaal wel eens horen WAAROM.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MTB Noord Nederland