Klacht: Bijna aanrijding

op 22 juli 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo. Zaterdag 22 juli rond 13.40 reed ik bij de bushalte houtwal in oosterwolde met mijn auto. Ik kwam vanaf de rotonde en de bus kwam van de houtwal kant. Deze kwam van rechts maar had geen voorrang. Helaas nam hij deze wel waardoor ik volop op de rem moest en op een haar na heeft hij mij (gelukkig) gemist. Het valt mij vaker op dat lijnbussen voorrang nemen en roekeloos rijden. Ik ben hier erg van geschrokken en kwam trillend aan op mijn locatie. De inschatting van de buschauffeur was compleet verkeerd. Het was niet ene kwestie van het kan net wel of net nier. Dit kon gewoon overduidelijk niet aangezien ik al zo goed als voor de bus stond.

Met geïrriteerde groet,

Tamara ten Cate

Als ik bericht krijg over hoe de afhandeling van de klacht is gegaan. Nogmaals ben ik erg geschrokken aangezien het echt net niks scheelde dat hij me raakte. Door nog wel zijn fout

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oetlul1