Klacht: BIJNA 300€ VAN DE REKENING GEHAALD EN WEET NOG ALTIJD NIET WAAROM

op 18 april 2017 over Europcar in de categorie Autoverhuur

ER IS 3 MAANDEN GELEDEN BIJNA 300€ VAN MIJN REKENING GEHAALD NA HET HUREN VAN EEN AUTO. NA MEER DAN 25 BERICHTJES NAAR DE KLANTENSERVICE WEET IK NOG ALTIJD NIET WAAROM EN HEB IK NOG NIET 1 BERICHT TERRUG GEKREGEN.

PURE OPLICHTING ALS JE HET MIJ VRAAGD
EURPCAR = NOOIT MEER.

NA 3 MAANDEN WIL IK DE TERRUGSTORTING VAN MIJN GELD.
iK DENK DAT DE REDELIJKE TERMIJN VERSTREKEN IS OM MIJ TE LATEN WETEN WAAROM ER GELD VAN MIJN REKENING IS GEHAALD

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europcar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europcar

Heeft op 19 april 2017 om 15:53 geantwoord

Geachte heer Bommerez,

Ik dank u voor uw berichten. Ik betreur uw ervaringen. Het spijt mij te vernemen dat u eerder geen reacties kreeg.

Ik heb u eerder vandaag de facturen ter onderbouwing van de kosten per mail gestuurd.
Ik zag namelijk ook uw bericht via social media.

Ik vertrouw u voldoende te hebben geinformeerd.

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Reactie van de melder van de klacht PHILIPPE205

7 maanden geleden - DIT IS HELEMAAL GEEN OPLOSSING. dIT IS GEWOON EEN GEMANIPULEERDE FACTUUR. WIE ZEGT MIJ DAT JE DEZE FACTUUR (NA MEER DEN 3 MAANDEN) NIET VANDAAG HEBT OPGEMAAKT. HET ENIGE DIE EVENTUEEL WAARDE HEEFD IS HET INLEVERINGSPAPIER STUUR JE ME HIER EEN COPIE VAN OP?

Bericht van Europcar

7 maanden geleden - Geachte heer Bommerez, Ik dank u voor uw reacties. Ik heb contact opgenomen met mijn collega's in Belgie. Ik heb de schadedocumenten voor u opgevraagd, zodra ik deze ontvang, zal ik deze naar u doorsturen. Ik vertrouw u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Yvonne Gielisse Europcar Nederland

Reactie van de melder van de klacht PHILIPPE205

7 maanden geleden - bedankt yvonne, Het is aangenaam om eindelijk na 3 maanden dat er iemand de moeite neemt om iets te ondernemen. Ik heb geen enkel probleem met het betalen maar ik zou gewoon graag weten waarom ik betaal zeker als er mij gezegd was dat ik 35€ ging betalen en niet die bijna 300€ die nadien van mijn rekening is gehaald. ik kijk uit naar de papieren en nogmaals bedankt voor de moeite philippe

Reactie van de melder van de klacht PHILIPPE205

6 maanden geleden - En weer gaan er weeken voorbij en krijg ik geen antwoord. ofwel wil ik een oplossing ofwel mijn geld terug. dit is nu al maanden en geen enkel antwoord, dit is geen vertraging dit is gewoon wachten tot ik het opgeef maar ..............

Heeft op 09 mei 2017 om 11:17 geantwoord

we zijn weer 14 dagen verder en ik heb nog altijd geen antwoord

dit is nu al 4 manden werder

Reactie van de melder van de klacht PHILIPPE205

6 maanden geleden - ik krijg gewoon geen reactie van jullie kant? ik weet door jullie stilzwijgen dat het inleverpapier vervalst is. Is dit de manier dt jullie met jullie klanten omgaan? als ik tegen vanavond geen antwoord krijg zie ik er niets anders op om dit gehele relaas op sociale media te posten, dit is het enige dat ik kan doen daar dat jullie ook weten dat ik voor dit bedrag vanuit spanje weinig kan doen. mar ik hoop dat de imagoschade meer zl zijn dan het door jullie gestolen bedrag. ik vind het erg dat jullie niet eens de moeite hebben gedaan om te antwoorden en dit na 4 maanden.

Alle klachten die gemeld zijn door PHILIPPE205