Klacht: Bijlagen niet er bij

op 13 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 augustus 2016 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Meijer,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging afgelopen vrijdag niet op orde was en u hierdoor het blad VROUW heeft moeten missen.

Onze excuses voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. ZIj zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Ook zullen wij u het blas VROUW via de post nazenden, zodat u hier alsnog van kunt genieten. Het blad kunt u binnen een week in uw brievenbus verwachten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door A Meijer
x