Klacht: Bijbetalen bij ruilen andere maat dezelfde product

op 28 december 2017 over Primark in de categorie Kledingwinkels

voor kerst heb ik een onesie gehad. Dit was de verkeerde maat en wilde ik deze ruilen voor een andere maat. Op de bon is er 13 euro betaald voor dit product. Toen ik exact hetzelfde product met dezelfde artikelnummer wilde ruilen van een S naar een M moest ik 4 euro bij betalen. Omdat de onesie 17 blijkt euro zijn. Terwijl er duidelijk op de bon 13 euro stond en dit was van 10 dagen geleden. Nu was het ineens 17 euro en moet ik voor exact dezelfde product extra bij betalen omdat ik een andere maat wil.

Ik wil niet moeilijk lopen doen over 4 euro maar vind het wel een bizarre situatie en een principe kwestie. Ik als koper heb het recht om mijn aangekochte artikelen binnen 31 dagen kosteloos te retourneren of te ruilen. Dit deed ik maar toch moest ik 4 euro bij betalen. De leidinggevende die erbij kwam wilde niet met me in gesprek en ik moest 4 euro betalen of mijn onesie met verkeerde maat gewoon weer meenemen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Donna90