Klacht: Bij Wehkamp bestelde pakket niet afgeleverd door DHL

op 17 augustus 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Heb voor bijna 200 euro aan artikelen bij Wehkamp.nl besteld maar heb m’n pakket niet ontvangen. De Surinaamse DHL bezorger heeft op de vermeende dag van bezorging ook niet bij mij aangebeld terwijl ik de hele dag thuis was. Ik heb wel een briefje in m’n brievenbus van die bezorger gevonden waarop staat dat ik niet thuis was (wat dus niet zo was) en dat hij het pakket bij mijn buren op nr. X heeft afgegeven. Ik heb het aan die buren gevraagd maar zij zeggen dat ze niks hebben ontvangen.
Ik heb hierover meer dan een week geleden een email naar de klantenservice van Wehkamp verstuurd (2x zelfs) maar nog steeds geen reaktie op beide emails gehad.
Een paar dagen na de vermeende bezorgdag zag ik die bezorger en vroeg ik hem waar m’n pakket was en hij wees naar de deur van die buren en zei dat hij het daar had afgegeven. Aan een lange vrouw, zei hij. Maar op dat adres woont helemaal geen lange vrouw. In het hele gebouw niet. En die buren zeiden dus dat ze geen pakket hebben ontvangen.

Ik wil dat ze uitzoeken wat er is gebeurd. En waar m'n pakket dan wel is? En anders een nieuwe pakket opsturen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

4 maanden geleden - Goedemorgen, Wat vervelend dat de bestelling niet bij uzelf afgeleverd is en u dit later ook niet heeft kunnen ophalen bij de buren. Om dit verder uit te zoeken is er een onderzoek gestart, waarin wij gaan kijken hoe wij u het beste kunnen helpen hiermee. Verder bericht zal komen via e-mail. Ik wil u vragen nader bericht hierover dan ook af te wachten. Uiteraard excuses voor dit ongemak. Ik vertrouw erop u hierbij goed genoeg geïnformeerd te hebben en wens u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door platinoren