Klacht: Bij schade enorm lange levertijd en niet nakomen afspraken

op 09 december 2015 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

Bij Meubella een nieuwe inrichting (bank, tafel, salontafel, vitrinekast, dressior en TV-meubel) gekocht op 7 augustus 2015. Echter bleken 2 van de 3 lades van het dressior niet goed te zijn (1 beschadigd en 1 scheef). Melding gemaakt bij meubella en ze zouden spoedig nieuwe sturen. Na een dag te geefs thuis te zijn gebleven (Meubella kwam niet opdagen) een andere adres opgegeven zodat daar het iemand kon aannemen en je raad het al Meubella kwam nu wel op mijn thuis adres…. Niemand thuis dus lades bij de buren afgegeven. Echter waren ze zo ingepakt dat wederom de planken (nu zowat allemaal) beschadigd waren. De dag erop weer Meubella gebeld, de lades zouden zsm gebracht worden. Na wederom een leveringsdag te hebben afgesproken waarop de lades weer niet kwamen melde Meubella dat ze niet meer op voorraad waren en dat het nog 6-8 weken ging duren. Aangezien we graag nog een vitrinekast erbij wilden hebben we die toen besteld met de afspraak dat deze samen met de lades geleverd zou worden. Echter nu 9 december 2015 hebben we wel de vitrine kast ontvangen maar nog steeds niet de nieuwe lades waar we al 4 maanden op wachten.

Als ze zsm de nieuwe lades leveren en de andere gemaakte financiële afspraken nakomen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meubella over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Meubella in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meubella een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meubella

Heeft op 05 augustus 2016 om 10:55 geantwoord

De benodigde onderdelen zijn inmiddels verzonden naar de klant. Klant heeft tevens een compensatie gekregen voor het ontstane ongemak. De klacht is nu in zijn geheel opgelost en de klant kan het product gebruiken. We wensen de klant nog veel plezier met de bestelling toe en hopen dat de klant helemaal tevreden is met het product.

Alle klachten die gemeld zijn door Pierre1988