Klacht: Bij moeten betalen

op 23 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Hallo,
Wij zijn nav 55 jaar huwelijk van 5 t/m 12 augustus naar klein vink geweest.
In januari 2016 geboekt. Het was eerst de bedoeling met 12 personen een weekend te blijven en met 6 de hele periode. Al gauw wilde we met 12 die hele periode blijven en ik had roompot gemaild of dit kon. Was geen probleem en kreeg een nieuwe factuur, mochten er toch eerder mensen weg hoefde we dit maar aan te geven bij de receptie en het werd verrekend. Helaas is de administratie slecht in communicatie want op maandag stond de schoonmaakster klaar om 1 van de 2 huisjes schoon te maken voor de volgende gasten. Ik ben naar de receptie gegaan om te vragen wat er mis is gegaan. U heeft 1 huisje voor 8 dagen gehuurd en 1 huisje voor alleen het weekend. Nee was duidelijk mijn antwoord ik heb gemaild en bevestiging gehad beide huisjes voor 8 dagen. Zij konden hier niks van vinden en ik moest maar even 578,24 betalen wat wel verrekend zou worden als dit uitgezocht was. Eenmaal thuis ik roompot gemaild met bewijs dat beide chalets gehuurd en betaald zijn. Helaas dit was een foutje verkeerd berekend en nog meer van dit soort smoesjes. Bij deze wil ik dus een klacht indienen en ik wil die 578,24 terug. Echt te zot voor woorden, ik heb een mail waar dit in staat en nog krijg ej als consument geen gelijk! Wie kan mij hierin helpen?

Als ik die 578,24 teveel betaalde euro's terug heb, dan pas ben ik tevreden. Ik heb mails waarin staat dat ik beide chalets gehuurd had voor die periode.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 15 oktober 2016 om 15:42 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Anastecia