Klacht: Bij inlichtingen over niet-levering: €3,2333 telefoonkosten

op 26 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

per e-mail én SMS werd de levering op 11.05.16 tss 09u en 18u bevestigd. Bij info om 18u42 over e reden van niet-levering duurde het 06:28 minuten om op te zoeken dat ze de zendingen hadden moeten herplannen voor 12.05.16. De klant hiervan verwittigen was er niet bij…
Dit gesprek heeft ons €3,2333 gekost. Service!!!

Wanneer ik mijn €3,2333 terug heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 juni 2016 om 13:02 geantwoord

Geachte mevrouw Rypens,

Allereerst onze excuses voor het ongemak!

Ik zie in ons systeem inderdaad dat u niet bent geïnformeerd over de herplanning van uw order.

Normaliter berichten de collega’s van de klantenservice de klanten wanneer een afspraak onverwachts niet door kan gaan. Ik heb uw klacht dan ook doorgezet naar de leidinggevende zodat de verantwoordelijke hierop aangesproken kan worden.

Ik begrijp dat u een compensatie wenst voor de gemaakte telefoonkosten, echter kunnen wij u deze niet bieden. Wij zijn per e-mail kosteloos te bereiken.

Gelukkig zie ik dat u uw pakket donderdag 12 mei in ontvangst heeft kunnen nemen.

Verder wil ik u nog een heel prettige dag wensen!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Heeft op 02 juni 2016 om 17:53 geantwoord

Intriest. Typische zakkenrollerij. Bij een volgende bestelling bij Home 24 zal uitdrukkelijk vermeld worden dat verzending via een ander bedrijf een voorwaarde sine qua non is.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja 54