Klacht: Bij het afsluiten van het abonnement heb ik ook internet toegang tot de krant.

op 14 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week kreeg ik een factuur voor het betalen van 31 euro. Ik dacht waarvoor is dat nu. Ik heb een abonnement afgesloten voor de krant op vrijdag en zaterdag en kreeg daar gratis ook toegang tot internet erbij. Dus dat is prima toch, dachten wij. Helaas kunnen wij niet meer inloggen op het internet om alles van de De Telegraaf te lezen. Graag had ik gezien dat dit zo snel mogelijk zal worden opgelost. De rekeningen die u mij heeft gestuurd betaal ik niet omdat lees hier boven.
Graag een spoedig mogelijke reactie.
R. Van Veen, Snikke 39, 8433 HE Haulerwijk

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 augustus 2016 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Veen,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben u vandaag gebeld om u uit te leggen waarom het bedrag van 31 euro is afgeschreven voor het weekend abonnement. U gaf aan van mening te zijn vooraf een bericht te willen hebben gekregen van de dubbele factuur. Wij begrijpen dat het dubbele bedrag voor verwarring kan zorgen en zullen wij daarom uw klacht ook intern doorgeven.

U geeft aan ook niet te kunnen inloggen en geen toegang te kunnen verkrijgen op de digitale publicaties. Graag hadden wij ook dit nog met u besproken tijdens het gesprek, maar helaas hebben wij deze mogelijkheid niet gekregen.

U heeft bij ons in het verleden een account aangemaakt met uw e-mailadres. Met dit account kunt u inloggen om toegang te verkrijgen op de digitale publicaties. Mocht dit niet lukken, dan zal het aanmaken van een nieuw wachtwoord eventueel kunnen helpen. Dit kunt u doen via www.mijnmedia.nl/wachtwoord/.

Indien ook dit niet mocht baten, dan verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij u verder kunnen helpen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Reind van Veen