Klacht: Bij elke inlog poging krijg ik een melding van onjuiste inloggegevens

Pietje12Puk08 op 19 oktober 2020 over ING in de categorie Banken

Bij elke poging of pogingen vanaf juli 2020 krijgt ik een melding dat mij inloggegevens niet goed zouden zijn. Welnu ik heb een boek vol met wisselende inloggegevens inmiddels. De klacht is ook telefonisch gemeld waarbij de medewerker mij zou laten weten wat de oorzaak was.

Helaas nooit meet een reactie ontvangen.

Als het probleem is verhoplpen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 20 oktober 2020 om 11:28 geantwoord

Beste Pietje12Puk08

Wij hebben elkaar zojuist gesproken en zoals beloofd stuur ik de link mee naar het formulier om de betreffende bedragen te betwisten.

Ik hoop dat je er zo uitkomt.

Voor nu wens ik je een fijne dag verder.

Vriendelijke groet,

Margreet
ING|Webcare

Pietje12Puk08

Heeft op 27 oktober 2020 om 21:01 geantwoord

De \"oplossing\" is pas een oplossing als de ingehouden bedragen op onze rekening van een onbekend bedrijf zijn gecompenseerd. Daarbij was dt een deel van ons probleem omdat wij elke dag met het inloggen op onze rekening een nieuw wachtwoord moeten aanmaken. Dit is bijna onbegonnen werk omdat je vervolgens met wachtwoorden komt die volgens de ING \"veel lijken\" op de voorgaande. Tevens moet je dagelijks een lijst bijwerken. Vandaag hebben wij de formulieren verzonden met gegevens van de inhoudingen op onze rekening van een of ander bedrijf op Cyprus. Laat mij weten wat uw mogelijke oplossingen zijn. Met vriendelijke groet,

Martien van de Poel - 3xC

Alle klachten die gemeld zijn door Pietje12Puk08