Klacht: bij defect produkt geen geld terug gestort

op 24 september 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Mijn vrouw heeft een broek gekocht op 23-9-2017.
bij thuis komst bleek de rits niet meer open te gaan. De volgende dag ben ik naar Zara terug gegaan. Als ik voor de kassa en geef de broek retour. ik leg uit wat het probleem is en de kassière gaat akkoord.
Nu blijken ze de regel te hebben dat je alleen mijn geld kunt terug geven op de zelfde pas waarmee betaald hebt of je krijgt een tegoed bon.
Ik had niet het pasje van mijn vrouw bij, omdat ik, omdat dit bekend was bij ons beide. Dus ik kreeg mijn geld niet terug!!! Nu wilt men dat ik weer op en neer fiets om het pasje te halen waar mijn vrouw mee had betaald. dit is toch te gek voor woorden, er zijn toch ook mensen die contant betalen, er zit toch gewoon geld in de kassa. Ik ben diep teleur gesteld dat ik de dupe ben van een regel die de Zara heeft ingevoerd. Dit is absoluut niet klantvriendelijk, en daarom dien ik een KLACHT in.

Rémon van Westenbrugge

Daar is het nu eigenlijk te laat voor, men had gewoon mijn geld terug moeten geven, en vooral omdat het product niet goed was.
Ik denk dat ik weer tevreden ben, als er vanuit Zara een tegemoetkoming zal komen. Dit vooral omdat ik echt boos was geworden ivm het onbegrip en het bekrompen van denken!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees klap