Klacht: Bij betalen bij omboeken.

op 25 mei 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zouden voor onze huwelijksreis op 7 juni naar park Zandvoort. Omdat er maar 1 uur per verblijf gezwommen kan worden en wij dit te weinig vinden wilden wij omboeken.
Op de site hebben we gezien dat les trois forest dezelfde prijs was als waar we voor park Zandvoort voor hebben geboekt.
Echter bleek dat als wij deze vakantie wilde omboeken we 257 euro bij moeten betalen, dit omdat toen we park Zandvoort boekte Les trois foerest 257 euro duurder was dan dat deze heden is.
Persoonlijk vind ik dit echt belachelijk.
We hebben al meerdere keren geld bij moeten betalen omdat we een verblijf op centerparcs hadden omgeboekt (vanwege de corona) en de omboeking dan in een duurdere periode viel.
Nu is het dus andersom en valt de boeking voor ons in een gunstige periode en hoeven we niet bij te betalen. Maar uiteindelijk moeten we dan toch bij betalen omdat het dit keer om de boekingsdatum ging.
Wij gingen altijd met veel plezier naar Centerparcs maar sinds de corona is dat plezier een heel stuk minder geworden door het steeds bij moeten betalen maar ook het minder kunnen zwemmen (waar ook geen compensatie in wordt gedaan).

Wij zijn tevreden als we voor onze huwelijksreis (van 30-8 tot 3-9) naar Les Trois Forest voor hetzelfde bedrag daar heen kunnen als dat we eerst voor Park Zandvoort hebben betaald.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zonnetje88