Klacht: Bij annulering geen geld terug.

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

23 juni bestelling geplaatst voor 2 maal IPhone X.
Ze zouden met 3 dagen geleverd worden, na 6 dagen maar gebeld.
Nee worden na weekend geleverd en dan worden ze verzonden.
Na meerdere keren te hebben gemaild en telefoontjes ( op mail geen reactie en telefonisch slecht bereikbaar ) na 2 weken wachten bestelling geannuleerd.
Dit telefonisch gedaan en alles zou direct geregeld worden.
Na kleine week maar weer mail gestuurd( 5 juli) en reactie dit wordt nu geregeld en morgen staat geld op de rekening.
Maandag 12 juli maar weer gebeld, O ja mevrouw ik ga dit nu doorzetten naar de administratie en morgen is geld teruggestort.
Donderdag 14 juli maar weer gebeld, en weer zelfde verhaal.
Alleen nu was er overleg met LORENZO, de eigenaar en alles werd direct geregeld.

Nou ben dus blijkbaar mooi opgelicht voor €800 .

Dus mensen wees gewaarschuwd doe hier geen zaken mee.
Ze zijn echt niet meer bedrijf wat ze paar jaar geleden nog wel waren!!

Gewenste Oplossing:

Zodra ik de €800 op mijn rekening heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TelefoonDiscounter.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TelefoonDiscounter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veggie 233