Klacht: Bieding winnen en toch niet geleverd krijgen!

op 02 augustus 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Als enige geboden op tuinstoel en dacht leuke deal.
Elders 300€ mijn bod 95 €, dus netjes betaald op de ophaaldag nog sms” vergeet niet uw kavel op te halen”
Bij aankomst blijkt stoel er niet , misschien vergeten maar we gaan er alles aan doen hem alsnog te leveren en wel bij u thuis!!
Inmiddels vele mails met klantenservice verder voel ik me flink genomen.
De inbrenger heeft alle smoezen bedacht om er onderuit te komen hij had waarschijnlijk een hogere opbrengst verwacht.
Hij meldde zelfs waterschade en stuurde als bewijs 2 foto’s waarop geen tuinstoel te herkennen was en op mijn opmerking dat een tuinstoel tegen water kan en ik dan de stoel wel zo zou afnemen kreeg ik geen antwoord.
Ik vind het schandelijk dat als je bied er een betalings en afnameverplichting is waarop zelfs sancties staan ,ik geen recht op levering zou hebben.de stoel is elders nog te koop voor veel meer maar dat is het risico van de inbrenger zou je denken.

Wanneer ik alsnog de stoel geleverd krijg of het prijsverschil zodat ik de stoel elders kan kopen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:56 geantwoord

Geachte heer La Grand,

Graag reageren wij op uw bericht op deze site.

Volgens onze informatie is uw klacht in behandeling genomen door mijn collega en is er aan u uitgelegd dat door onvoorziene omstandigheden uw kavel helaas niet geleverd kan worden en dat uw aankoopbedrag terug gestort is.

Mocht u hierover vragen hebben, dan kunt op de email reageren die mijn collega reeds naar u verzonden heeft.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Evert
BVA Auctions

Heeft op 08 augustus 2016 om 18:21 geantwoord

Dit is geen oplossing!
De consument is wel gehouden aan zijn bod maar de inbrenger niet !
En de klantenservice is er zeker niet voor de KLANT!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Edlagrand