Klacht: Bieden

op 12 december 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik heb perongeluk geboden op een horloge van 2000 euro. Echter heb ik zelf niet zo veel geld maar moet deze bedrag wel betalen als ik niet wordt overboden. Wat kan ik nu doen?

Als ik die 2000 euro niet hoeft te betalen. Want het is iets wat ik totaal niet wil.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van BVA Veilingen

1 jaar geleden - Beste Tahir, Ik zie dat de veiling nog een aantal dagen open is (t/m 18-12-2017). U kunt dus nog steeds overboden worden. Er zit geen herroepingsrecht op deze veiling omdat dit een openbare veiling betreft. Met vriendelijke groet, Evert - BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht Tahir Sozlu

1 jaar geleden - Beste Evert, Wat moet ik doen als er niemand heeft geboden? Want zo een hoge bedrag kan ik echt niet betalen en het is iets wat ik totaal niet wil. Ik heb echt perongeluk op bieden gedrukt. Zoveel geld heb ik zelf niet. Met vriendelijke groeten, Tahir

Bericht van BVA Veilingen

1 jaar geleden - Beste Tahir, Ik raad u aan om eerst de sluiting van de veiling af te wachten. Met vriendelijke groet, Evert - BVA Auctions

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Tahir Sozlu