Klacht: Bezorgtijd

op 29 december 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de site kan je bestellen en dan kan je aanklikken voor 3 uur besteld volgende dag in huis. Dat heb ik gedaan dus meer betaald dan normaal en vandaag is de volgende dag en heb niks binnen. Ik vind het raar als je meer betaald en dus vanuit gaat dat het de volgende dag in huis is dat dat niet gebeurt. Ik zag op de track and trace dat het pas dinsdag binnekomt en dus 5 dagen te laat. Het is voor oud en nieuw en heb er dan dus ook niks meer aan

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket morgen binnen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marit schoonewil