Klacht: Bezorgservice

op 06 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks herhaalde verzoeken , laatste 14 dagen, worden Telegraaf en de Leeuwarder Courant in de BUITENBRIEVENBUS gedeponeerd .
Het is slechts 20 sec. looptijd heen en terug ,naar de huisbrievenbus .
Dit is ca 25 jaar goedgegaan .
De huidige bezorger wil dit niet doen , heb hem schriftelijk meerdere malen hierover aangesproken , zou geen tijd hebben……….., heb hierover reeds 3 maal een telefoontje met de bezorgservice gepleegd. Geen resultaat.

Ik verzoek u een hartig woordje met de bezorger te plegen !

Gewenste Oplossing:

Als de kranten weer door de HUISBRIEVENBUS bezorgd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 juli 2016 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw/meneer Cramm,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant graag in de huisbrievenbus te ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Wij geven dit nogmaals door aan uw bezorger. Wij zien ook dat u daarover vandaag gebeld heeft met ons. Wij hebben uw klacht geregistreerd. Mocht het nog niet verbeteren, dan horen wij dat graag dan kunnen wij extra maatregelen gaan treffen.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door H.J.Cramm