Klacht: Bezorgservice

op 29 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Iedere dag van 8 tot 18 uur kun je het product thuis laten leveren. Zij noemen dit een afspraak. Ik vind dit een hele dag en geen afspraak. Omdat je al zo beperkt bent heb ik geregeld dat er iemand thuis zou zijn de gehele dag. Je krijgt wel netjes een sms met het tijdstip de koerier zal arriveren. Als service werd er aangegeven dat ik zou kunnen pinnen bij levering van mijn product. Op het moment dat mijn vriendin wilde pinnen was het pinautomaat leeg. Er was op dat moment geen contant geld in huis. Omdat er aangegeven was dat ik zou kunnen pinnen. Vervolgen heb ik een nieuwe afspraak moeten maken. Wat heel moeilijk wordt omdat de meeste mensen gewoon werken. Aangegeven dat ik graag ter compensatie zou zien dat ze een keer tussen 17 en 18 u bij mij thuis zouden komen. Maar dit ging absoluut niet lukken. Ik vind dit persoonlijk niet kunnen. Het was netjes geweest als er van te voren aangegeven werd dat het pinautomaat problemen op zou kunnen leveren. Naar aanleiding van dit heb ik meerdere telefoontjes moeten plegen wat natuurlijk ook in rekening gebracht wordt. Kortom vind ik het allemaal niet netjes geregeld.

Ik ben tevreden als de kosten van telefonisch contact ingetrokken worden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 29 juni 2016 om 12:48 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Bouwmans,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In het systeem zie ik inderdaad dat de pinautomaat leeg was waardoor pinnen niet mogelijk werd. Natuurlijk begrijp ik dat dit heel vervelend is, vooral als u geen contant geld in huis heeft. Ik wil u hiervoor onze excuses aanbieden.

Betreft het tijdsvak van 8-18 uur, helaas krijgen wij vanuit uw verzekeraar geen kleinere tijdsvakken aangeboden.

Ik ben blij om te zien dat uw afspraak vandaag succesvol is verlopen.

Renate
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Dbouwmans