Klacht: Bezorgkosten

Toilka op 22 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Ik heb 2 maal bestelling online gedaan maar ik betaal 2 keer voor zelfde dag en tijdsteep, bij mijn wonning, helaas via online besteling kan niet regelen, wilt u graag een mijn bestelling kosten naar mijn rekening terug storten?

De Bestelnummer zijn:

899849262 en 899849235

Alebei bestelling komt op 27-10-2017 08:00 – 12:00 naar mijn wonningNatalia Tolika
Jan Steijnstraat 57
1
Zaandijk, 1544XJ

0640421745
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Wanneer een mijn bedraag bezorgkost terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door