Klacht: bezorgklacht

op 30 juni 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na de zoveelste keer weer een melding voor een te laten bezorging.
Vandaag werd de krant na 8 uur bezorgd.

Verleden week zou de Telegraaf de klacht oplossen maar ik zie nog geen vooruitgang.

Bij de Telegraaf media meld ik deze klacht ook steeds weer.

Gewenste Oplossing:

Lijkt mij wel duidelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 juli 2020 om 17:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer Hamersma,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar wens verloopt.

Wij begrijpen dat u voor een abonnement kiest om ’s morgens zorgeloos De Telegraaf te kunnen lezen en daar moeten wij voor zorgen. Wij vinden het dan ook erg vervelend te vernemen dat de bezorging niet loopt zoals u van ons mag verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook met verhoogde prioriteit aan onze bezorgdienst doorgegeven en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder goed te laten verlopen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]