Klacht: Bezorgklacht

op 25 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 augustus 2016 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Tonsbeek,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben deze melding nogmaals doorgegeven aan ons distributiecentrum.
Hier zullen zij dit probleem bespreken met de desbetreffende bezorger. Wij gaan er vanuit dat het probleem zo spoedig mogelijk is opgelost. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Catinou