Klacht: Bezorgklacht

op 19 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Er wordt bijna wekelijks een klacht ingediend over de bezorging van o.a. de Telegraaf. Maar er wordt niets mee gedaan. Ik heb nu besloten dat als het nog niet veranderd, dat we de krant gaan opzeggen. De klacht is nu reeds al jaren gaande en er wordt niets mee gedaan. De klacht is dat degene die bezorgd op een brommer komt als gas gevend door het hofje scheurt. Wij worden altijd wakker als de krant bezorgd wordt. Niet alleen wij maar het hele hofje. Tevens scheurt hij door tot aan de brievenbus en raakt met zijn tas. De bumper van de voor de deur staande auto. De bumper zit af en toe helemaal los en is beschadigd. Als deze bezorger blijft zijn wij genoodzaakt de krant op te zeggen. We hebben ook met de buurt afgesproken dat iedereen dit gaat doen. Aan u de keus. Wij zijn het inmiddels spuugzat. Klantnummer is 142 50 66 48 Adres Boomkleverlaan 24 1403CB Bussum

Wanneer deze bezorger niet meer op een brommer komt. Hij maakt de gehele buurt wakker met dat rot ding

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 juli 2016 om 11:07 geantwoord

Beste Anja,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad en het een en ander met elkaar besproken. Zoals afgesproken gaan wij aan de slag met uw klacht en nemen wij volgende week nogmaals contact op.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Ikkes52