Klacht: bezorging volkskrant

op 23 juli 2012 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Al ruim twee maanden is de bezorging telaat (na 8.00 uur) of helemaal geen bezorging, zaterdag jl en vandaag.
Voorheen was ik zeer tevreden jarenlang.Tussen 6.00 en 6.30 uur werd de krant bezorgd.
Nu gaat het al wekenlang mis, soms gaat het een paar dagen goed, dan is het weer mis.
Als ik opbel, krijg ik alleen te horen dat mijn abonnement met 1 dag wordt verlengd, geen na bezorging. Dat stoort mij. Ik wil gewoon een ochtendkrant in mijn bus.

Verbetering van de tijdige bezorging.
Als er niet bezorgd is, een nabezorging.

Indien het niet verbetert zeg ik mijn abonnement op.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volkskrant in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Volkskrant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Volkskrant

Heeft op 24 juli 2012 om 10:12 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van de Volkskrant, en zodoende kunnen wij u via dit kanaal niet van dienst zijn. Indien u een bezorgklacht wilt indien, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0561 555 , bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur. Voor de lezersservice kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 – 0561 561. Tevens kunt u ons digitaal bereiken via de Volkskrantservicepagina op http://www.vk.nl/service. Met vriendelijke groet, Webcare de Volkskrant

Alle klachten die gemeld zijn door ccmvergouwen