Klacht: Bezorging van een pakketje op een ander tijdstip.

op 19 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is mij een pakket aangeboden,maar ik was niet thuis.
De datum voor het tweede aanbod,ben ik er ook niet.
Ik wilde dit telefonisch doorgeven,en heb verschillende keren naar het tel.nummer gebeld wat op bon stond.
Er werd niet opgenomen.

Het was op een donderdag dus zoals op de bon stond bereikbaar van di t/m vrijdag 9- 17.00 uur.

Nogmaals gebrobeerd,maar niemand aan de telefoon!!

Hoe lossen wij dit op?

Gewenste Oplossing:

Dat ik zelf aan kan geven wanneer ik dat pakketje kan ontvangen.
Zou wel prettig zijn als ik dat ergens door kan geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 juli 2012 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is in behandeling genomen. Pakket zal morgen opnieuw worden aangeboden.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door stijn12